پیشنهاد ویژه

تا 10 درصد تخفیف محصولات داهوا

حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید

دوربین های مداربسته داهوا تنوع بسیار بالایی دارند و با داشتن امکانات بسیار زیاد می توانند تا حدود زیادی باعث رشد و افزایش امنیت محیط موردنظر شما می شود.

استفاده از تکنولوژی HDCVI 3.0 به شما این امکان را می دهد تا به خوبی بتوانید با تکنولوژی های جدید و موجود نیازهای امنیتی خود را تا حدود زیادی دفع کند. این تکنولوژی که به عنوان یک یاز تکنولوژی های صنعت نظارت، وجود وضوح 4 مگاپیکسلی و پشتیبانی کردن از رزولوشن 4k به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به خوبی از محیط های مورد نظر خود به خوبی محافظت کنید و سیستم های نظارتی خود را ارتقاء دهید.

تکنولوژی داهوا
تقویت سیستم آنالوگ با استفاده از دوربین های مداربسته داهوا

ویژگی های سیستم آنالوگ دوربین های مداربسته داهوا

نبود تکنولوژی های مناسب در دوربین های کواکسیال باعث شده است که دوربین های مداربسته داهوا با داشتن این نوع تکنولوژی بتواند از تمام رقیبان خود به خوبی پیشی بگیرد، داشتن ویژگی های هوش مصنوعی مانند تشخیص چهره و یا تعقیب فرد به شما این امکان را می دهد تا محیط نظارتی خود را ایمن تر کنید، وجود تکنولوژی penta-brid در داخل این نوع دوربین ها باعث شده است که کیفیت HD را بتوانید با استفاده کابل های آنالوگ انتقال دهید و با استفاده از تکنولوژی IP می توانید به خوبی از طریق راه دور دوربین های مداربسته خود را کنترل کنید. وجود انواع فرمت های ویدئوی چون HDCVI ، TVI ، AHD ، CVBS به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از انواع فرمت های تصویری و باکیفیت به منظور ذخیره سازی اطلاعات مورد نیاز استفاده نمایید.

دوربین مداربسته داهوا
تقویت سیستم آنالوگ با استفاده از دوربین های مداربسته داهوا

ویژگی های خارق العاده دوربین های مداربسته داهوا

وجود کیفیت ULTRA HD به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با سرعتی کاملا زمان واقعی و همچنین کیفیت 4k به منظور ذخیره سازی ویدئو های خود استفاده کنید، این تکنولوژی که با تکنولوژی های پیشرفته دیگر دوربین های داهوا ادغام گردیده به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به خوبی در شب نیز کیفیت بسیار بالایی را دریافت کنید و با استفاده تکنولوژی H.264+ می توانید به خوبی تا بیش از 70 درصد از پهنای باند و فضای ذخیره سازی خود را کنترل کنید و باعث افزایش عمر کارکرد و ذخیره سازی بیشتر فیلم ها شوید.

دوربین مداربسته
تقویت سیستم آنالوگ با استفاده از دوربین های مداربسته داهوا

یکی از ویژگی های بسیار جذاب این دوربین ها استفاده از تکنولوژی های هوش مصنوعی و در برخی موارد جایگزینی آنها با موارد جدیدتر می باشد. استفاده از حالت دوربین های آنالوگ و تبدیل سریع آن به دیجیتال و استفاده از تکنولوژی های هوش مصنوعی تنها برخی از ویژگی های جذاب دوربین های مداربسته داهوا می باشد، یکی از ویژگی های مطرح و بسیار جذاب این نوع دوربین ها وجود سیستم تشخیص چهره می باشد که می تواند در شرایط مختلف به خوبی چهره های مختلف تشخیص دهد و با استفاده از آن می توان به خوبی روش هایی چون تعقیب هوشمند و یا کنترل جمعیت در یک محیط را به خوبی کنترل نمود.دوربین های دیجیتال داهوا قابلیت های بسیار زیادی دارند و می توان از آنها در انواع مختلف دیجیتال و آنالوگ استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

به ایمن نظارت آفاق

خوش آمدید

اطلاعات شخصی

شما دسترسی کافی برای ویرایش حساب کاربری را ندارید.